Terug naar overzicht

Wil jij werken bij de marktleider in frontoffice software voor de verzekeringsbranche? Wij bedienen met onze software de grootste volmachten van Nederland en daar zijn wij trots op!
Onze ambitie is om de komende jaren nog veel verder te groeien. Een belangrijk onderdeel van deze groei zit in de kwaliteit waar we voor staan en jij kan ons hier verder in helpen. Dit bereiken wij door samen voor het beste resultaat te gaan en onze klanten altijd tevreden te houden. Word jij vrolijk van het oplossen van tickets en kan je hierbij de klant op een zo snel en efficiënt mogelijke manier helpen? Dan is dit wat voor jou. 

Functie omschrijving

  • Telefonisch te woord staan van klanten en aannemen van tickets
  • Oplossen tickets en het goed documenteren van de oplossing
  • Communicatie met de klant over de verwachte tijd tot de oplossing
  • Ondersteunen klanten m.b.t. gebruik, onderhouden en vragen van onze software
  • Overdragen van tickets naar je collega’s van development
  • Klantvragen omzetten naar een commerciële kans.

Functie eisen

  • Klantgerichtheid 
  • Oplossingsgericht
  • Positief
  • Leergierig
  • Zelfstandig
  • Durven te vragen
  • MBO3&4 of HBO scholing
  • Kennis van de verzekeringsbranche is een mooie pre
  • Affiniteit met IT
  • Minimaal 1-3 jaar ervaring op een servicedesk IT

Arbeidsvoorwaarden

  • Marktconform salaris o.b.v. leeftijd en ervaring
  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Pensioensregeling
  • Gratis verzorgde lunch elke dag
  • Opleidingen & cursussen
  • Veel vrijheid

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures