Terug naar overzicht
  • Plaats

Wil jij een nieuwe collega worden voor de Stentor e-commerce software helpdesk? Vind je het leuk om klanten te helpen, efficiënt te werken en ben je communicatief sterk? Zijn onze klanten voornamelijk B2B bedrijven, zoals fabrikanten en groothandels? Ben je op zoek naar een fulltime functie (40 uur) en ben je bereid om te werken vanuit ons kantoor in Rotterdam? Solliciteer dan nu!

Functie omschrijving

Ben jij klaar om als het eerste aanspreekpunt op te treden voor klanten met supportvragen over hun webshop? Als PHP helpdesk medewerker speel je een cruciale rol in het snel en efficiënt beantwoorden van deze vragen, of het nu gaat om tickets, e-mails of telefoongesprekken. Je communiceert rechtstreeks met de klant om de vraag helder te krijgen en zo snel mogelijk te beantwoorden. En als je zelf even vastloopt, staan jouw collega's klaar om je te ondersteunen.

Maar dat is nog niet alles. Je zult ook je collega's ondersteunen door websites te (mee)testen. Daarnaast behoort het tot jouw taken om klanten uitleg en training te geven, bijvoorbeeld over specifieke modules.

Je hoofdtaak is duidelijk:

  • Het verlenen van (eerstelijns) support aan klanten.
  • Het coördineren van de supportflow, zodat vragen snel en efficiënt worden afgehandeld, zowel door jou als door je collega's.

En daar blijft het niet bij:

  • Je zult websites testen die worden opgeleverd, om zo kennis op te doen van de klantspecifieke projectinrichting.
  • Je zult on-site of online training en begeleiding bieden, bijvoorbeeld bij het opmaken van webpagina's of het ondersteunen van projectwerk bij klanten na de oplevering van het project.

Functie eisen

Ben jij:

  • Communicatief sterk en een enthousiaste klantenhulp
  • Proactief, nauwkeurig en verantwoordelijkheidsvol
  • Verheugd wanneer klanten blij en tevreden zijn
  • Bedreven in het stellen van prioriteiten
  • Zelfstandig, maar ook een teamspeler
  • Uitstekend in het Nederlands en goed in het Engels

Heb jij:

  • Minimaal een afgeronde MBO 4-opleiding in applicatieontwikkeling of informatica
  • 1 tot 3 jaar ervaring als internet-supportmedewerker of junior ontwikkelaar
  • Kennis van PHP, SQL, HTML, CSS en Javascript
  • Kennis van Solr, Python, Apache en Linux (is een pré)

Bedrijfsprofiel

Onze klant, gevestigd in Rotterdam oost, is gespecialiseerd in het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor webshops, geautomatiseerde catalogi en databeheer (PIM) voor groothandels en producenten.

Met een team vol enthousiaste professionals streven ze ernaar om van elk project een succes te maken. Vanaf het ontwerp tot de inrichting en implementatie van de software, inclusief naadloze integratie met andere systemen, staan ze klaar om het volledige traject te verzorgen. Daarnaast bieden ze training en support om ervoor te zorgen dat klanten optimaal kunnen profiteren van hun oplossingen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Werken bij een innoverend bedrijf met leuke collega's en korte lijntjes
  • Kleiner team met gemotiveerde en enthousiaste mensen
  • Volop opleidingsmogelijkheden en ontwikkelkansen
  • Prima salaris passend bij jouw niveau en werkervaring
  • 24 vakantiedagen
  • 8% vakantietoeslag
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • December bonus
  • Wekelijkse vrijdagmiddagborrel en maandelijkse gezamenlijke lunch
  • Uitdagende job met verantwoordelijkheid
  • Doorgroeimogelijkheden naar (technisch) projectmedewerker of (junior) projectmanager

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures