Terug naar overzicht

Als consultant service desk ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en heb jij een groot aandeel in het behouden en uitbouwen van de klanttevredenheid.

Functieomschrijving

  • Je bent aanspreekpunt voor klanten ten aanzien van vragen en mogelijke meldingen.
  • Je adviseert en begeleidt de klant naar een mogelijke oplossing van een probleem.
  • Onderhouden van een groot aantal intensieve klantcontacten.
  • Het zowel telefonisch als schriftelijk afhandelen van supportmeldingen.

Functie eisen

  • Opleiding HBO, MBO+ -bij voorkeur ICT- of door opleiding en ervaring verkregen vergelijkbaar niveau;
  • ICT achtergrond;
  • 1-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;
  • Je hebt affiniteit met de automotive branche;
  • Goede communicatieve en contactuele eigenschappen;
  • Je bent hulpvaardig en (klant)vriendelijk ingesteld;
  • Je hebt goede luistervaardigheden en empatisch vermogen;
  • Je bent accuraat, stressbestendig en assertief;
  • Je kunt goed werken in teamverband;
  • Flexibel .

Bedrijfsprofiel

Dit bedrijf is één van de meest toonaangevende leveranciers van software oplossingen in de automotive branche wereldwijd. Naast ontwikkeling, sales en implementatie van haar standaard software, heeft deze organisatie ook een professioneel supportteam dat zowel telefonisch als remote ondersteuning kan bieden op basis van onderhoudscontracten met de klant.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een leuk salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenplan;
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan onze collectieve zorgverzekering;
  • Aantrekkelijke vakantiedagen regeling
  • Leuke collega’s die graag over van alles met je lachen en discussiëren;
  • Maandelijks een bedrijfslunch, afgewisseld met een kwartaalborrel;
  • Jaarlijks personeelsuitje met het hele bedrijf.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures