Terug naar overzicht

Ben jij een vriendelijke en oplossingsgerichte persoon die klanten graag te woord staat? Wil jij graag de verantwoordelijkheid dragen voor het bieden van eerstelijns support en het oplossen van technische problemen? Ben jij goed in het documenteren van informatie en het doorzetten van problemen naar tweedelijns support indien nodig? Dan is de functie van eerstelijns supportmedewerker wellicht iets voor jou!

Functie omschrijving

Onze opdrachtgever begon in 2015 met de ontwikkeling van een nieuwe oplossing voor gegevensextractie, bestaande uit twee softwareonderdelen. Het eerste onderdeel is een webapplicatie gehost op het Microsoft Azure-platform. Deze biedt functionaliteiten gericht op het beheer en de ondersteuning van de gegevensextractie-oplossing. Later worden andere online diensten ontwikkeld voor het verrijken en analyseren van financiële informatie. Het eerste softwareonderdeel is een click-once-applicatie die financiële informatie uit één of meer gegevensbronnen haalt en deze informatie verwerkt tot een gestandaardiseerd bestandsformaat voor één of meer ontvangers. De eerste versies zijn in juni 2017 uitgebracht en in gebruik genomen door de eerste klanten. Dit betekende het begin van de geleidelijke migratie van bestaande klanten naar de nieuwe oplossing. Om dit proces te ondersteunen, is onze opdrachtgever op zoek naar capabele helpdesk-ingenieurs die bij het servicedeskteam willen komen. Jij gaat eerstelijnsondersteuning bieden aan klanten die de software van onze opdrachtgever gebruiken. Dit doe je zowel via telefoon als remote desktop-software). Je zult ondersteuning bieden aan het softwareontwikkelingsteam, de volgende werkzaamheden mag je dan aan denken: testgegevens verzamelen, releases en fixes testen en ondersteuning bieden bij vertalingen.

Functie eisen

  • Jij hebt ervaring als eerstelijns support
  • Goede kennis van het beheren van de nieuwste Microsoft Windows-besturingssystemen
  • Basiskennis van netwerkbeheer
  • Minimaal HBO, met de voorkeur in de richting van Informatica
  • Uitstekend Nederlands en Engels (niveau C1)
  • Ten minste het uitstekend kunnen beheersen van Frans, Duits, Italiaans of Spaans
  • Klantvriendelijk en oplossingsgericht
  • Proactieve houding
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
  • Basiskennis van softwareontwikkeling en/of boekhouding is een pré

Bedrijfsprofiel

Dit bedrijf is gespecialiseerd in de ontwikkeling en distributie van software voor gegevensextractie. Het softwareontwikkelingsteam bestaat uit 8 ontwikkelaars en het servicedeskteam bestaat uit 6 man sterk. De software van deze organisatie wordt gebruikt door duizenden bedrijven in verschillende West-Europese landen om financiële informatie naar verschillende financiële dienstverleners (zoals banken, factoringmaatschappijen, kredietbeheerders, digitale factureringsplatforms, incassobureaus, enz.) te sturen. Vanwege de koppeling met een groot aantal verschillende boekhoudpakketten is de software van deze onderneming uniek in zijn soort.

Arbeidsvoorwaarden

  • Competitief salaris
  • Plezierige (informele) werksfeer
  • Uitdagend werk

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures