Terug naar overzicht
  • Plaats

Ben jij zeer bedreven in het omzetten van zakelijke vereisten naar goed gevulde data marts en informatieve producten? Geniet je van een dynamische werkomgeving met uiteenlopende opdrachten en het tot stand brengen en onderhouden van bijbehorende datapipelines? Blijf dan zeker lezen!

Functie omschrijving

Jouw expertise ligt in het ontwikkelen van een data-gedreven overheid. Met technische en datakennis zorg je dat gegevens voor organisaties in de regio toegankelijk en bruikbaar zijn. Je werkt projectmatig met verschillende stakeholders en ontwikkelt producten zoals rekenmodellen, datamodellen en dashboards. Beheer van datastromen in de regio voor onderzoek en beleidsvorming is een onderdeel van je werk.

Functie eisen

  • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding, bijvoorbeeld in ICT, Informatica, of vergelijkbaar werk- en denkniveau verkregen door ervaring.
  • Minstens 5 jaar werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Uitgebreide ervaring in het ontsluiten van data en modelleren op basis van diverse methoden.
  • Ervaring met SQL (Oracle en MS SQL), Webservices (REST en SOAP), Python, en relevante Azure diensten.
  • Grondige kennis van databaseprincipes, gegevensmanagement, en moderne datawarehousing-concepten, zoals datalakehouse en deltalakehouse.
  • Bij voorkeur bekend met FME, de Centric producten, en Visual Studio.
  • Kennis van landelijke basisregistraties is een pluspunt.

Daarnaast ben je een uitstekende communicator. Gezien de complexiteit, nieuwe software en snelle veranderingen in de omgeving, is een hoog aanpassingsvermogen en conceptueel denkvermogen essentieel om technische oplossingen te bedenken. Als teamspeler streef je naar hoge kwaliteit in je werk.

Bedrijfsprofiel

Binnen deze organisatie krijg je de kans om jouw vaardigheden in data-analyse te benutten. Als een compact team werken we aan data-gedreven projecten en houden we ons bezig met datamanagement en API-management. Ons werkgebied evolueert voortdurend, en als team passen we ons snel aan deze ontwikkelingen aan. Ons bedrijf, gevestigd in een Servicegemeente, biedt verschillende mogelijkheden voor persoonlijke groei, waaronder interne opleidingen voor het effectief inventariseren van klantbehoeften en persoonlijk leiderschap. We moedigen je ook aan om je inhoudelijk te blijven ontwikkelen met cursussen en trainingen gericht op big data & warehousing of machine learning.

Binnen onze dienstverlening aan de regio, werken we samen met verschillende organisatieonderdelen van de Servicegemeente Dordrecht, waaronder de 7 regiogemeenten (Dordrecht, Zwijndrecht, Papendrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Sliedrecht, Alblasserdam en Hardinxveld-Giessendam).

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris van maximaal € 5.009,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (schaal 10, Cao SGO). Tijdens de sollicitatieprocedure kijken ze naar je talenten, kwaliteiten en werkervaring en doen ze je een passend voorstel.
  • Opleidingsmogelijkheden om te blijven groeien in je vak.
  • Een laptop en telefoon in bruikleen.
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris. Dit budget mag je bijvoorbeeld inzetten voor extra verlofdagen, een fietsregeling, het inkopen van extra pensioen, of een bijdrage aan sportgerelateerde zaken.
  • Flexibel werken met de mogelijkheid om thuis te werken.
  • Woon-werk reiskostenvergoeding. Reis je met het openbaar vervoer? Dan krijg je deze kosten 100% vergoed.
  • Ouderschapsverlof.
  • Pensioenregeling bij ABP.
  • Collectieve premiekorting op de aanvullende zorgverzekering bij CZ, Iza of Menzis.
  • Een werkgeversbijdrage voor tegemoetkoming in de zorgverzekering.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures