Terug naar overzicht

Ben jij een ervaren DevOps engineer en zoek jij een innovatief bedrijf waar jij je skills verder kunt verbeteren? Je eerste taak is om het mogelijk te maken dat de producten automatisch worden uitgebracht met behulp van Chef, zodat ze snel en gemakkelijk kunnen worden gedistribueerd met slechts één druk op de knop. Op de planning hebben ze het doel om samen met hun managed services en ontwikkelaars nieuwe functionaliteiten snel, frequent, veilig en betrouwbaar uit te kunnen rollen voor de klanten. Ze streven ernaar zoveel mogelijk stappen te automatiseren om dit proces efficiënter te maken.

Functie omschrijving

Momenteel zijn ze bezig met het opstellen van een DevOps-plan in samenwerking met hun externe DevOps-partner. Afhankelijk van jouw vaardigheden en ervaring, zal je bijdragen aan de ontwikkeling van dit strategische plan of zal je het zelfstandig uitvoeren. Samen met de ontwikkelaars en managed services zal je een infrastructuur ontwerpen waarin de software optimaal kan presteren, zowel in onze cloud als on-premise omgeving. Onze DevOps-activiteiten zijn gebaseerd op de continue integratie en levering (CI/CD) pipeline, die voortdurend wordt verbeterd. Deze pipeline overbrugt de kloof tussen ontwikkeling en operationele activiteiten door automatisering te implementeren tijdens het bouwen, testen en implementeren van applicaties. Jij zorgt ervoor dat beide teams voortdurend op elkaar afgestemd blijven en dat iedereen die betrokken is bij het bouwen, testen en implementeren van applicaties zich richt op het maximaliseren van automatisering.

Functie eisen

  • Affiniteit met infrastructure-As-Code
  • Ervaring met Linux
  • Configuratiebeheer is bekend bij jou
  • Affiniteit met Azure, AWS, Docker, Kubernetes, 
  • Ervaring met monitoring
  • Je beheert de Nederlandse en Engelse taal

Bedrijfsprofiel

Dit is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het toepassen van spraaktechnologie binnen de telefonie. Ze hebben meer dan 25 jaar ervaring in het ontwikkelen van innovatieve technologie en toepassingen om klantcontact van organisaties zo soepel mogelijk te laten verlopen, zelfs bij grote volumes. De oplossingen voor klantcontact met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie zorgen voor een optimale routering van klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing, of dat nu een medewerker of selfservice is. Ze verbeteren de klantervaring en bieden inzicht in klantcontact door middel van hoogwaardige opnames van telefoongesprekken die (realtime) worden getranscribeerd.
 

Arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen
  • Goed salaris
  • Leuke teamuitjes
  • Informele werksfeer
  • Goede secundaire voorwaarden 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures