Terug naar overzicht

Ben jij ambitieus en communicatief vaardig? Ben jij daarnaast ook de koning(in) in probleemoplossend denken? Dan ben jij de juiste persoon voor deze customer support engineer vacature. In deze functie kun je jouw oploskunsten volledig kwijt en help je mensen ook nog een met hun probleem en zorg je ervoor dat de klanten optimaal gebruik kunnen maken van de software. Wat wil je nog meer? 

Functie omschrijving

Het betreffende bedrijf verzorgt verschillende marketing automation oplossingen. In de functie Customer support engineer ben jij degene die de klanten als eerste aan de lijn krijgen. Jij bent als het ware de tussenpersoon tussen gebruiker en de organisatie. Je takenpakket zal niet enkel bestaan uit support werkzaamheeden. Je mag je met meerdere dingen bezig houden als trainingen geven aan gebruikers, het assisteren bij projecten, het helpen van het marketingteam en nog veel meer. Het grote voordeel aan het invullen van de functie als Customer support engineer is dat je eenvoudig door kunt groeien binnen het bedrijf!

Functie eisen

  • Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht
  • Je bent creatief
  • Je beheerst de Nederlandse taal
  • Het is een pré als je de Zweedse, Engelse, Spaanse of Franse taal beheerst
  • Je hebt interesse in marketing en/of IT
  • Je vindt het leuk om je hersenen in gang te zetten om de beste oplossingen te bedenken
  • Als je ervaring hebt met e-mailmarketing en HTML heb je een voorsprong

Bedrijfsprofiel

Dit bedrijf is een grote naam als het gaat om marketing automation software. Veel organisaties in Nederland en het buitenland maken gebruik hiervan. 2500 klanten uit 8 Europese landen om precies te zijn.  Voor verschillende branches wordt dit ontwikkeld om ervoor te zorgen dat grote e-maillijsten zo snel en goed mogelijk verstuurd kunnen worden. Het hoofdkantoor zit in Utrecht en partners zitten over de hele wereld verdeeld. Een grote mutlinational is het dus! 

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris tot €3000,- 
  • Een werkomgeving met ambitieuse collega's die jouw skills elke dag kunnen helpen verbeteren
  • 25 vakantiedagen
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en daarbij ook mogelijkheden om door te groeien binnen het bedrijf
  • Reiskostenvergoeding, internet/telefoon vergoeding en een goed pensioen

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures