-
Plaats
Vind jij jouw belangrijkste taak om snel en accuraat te reageren op verzoeken van klanten? Doe je dit graag via ons online ondersteuningssysteem, per e-mail of per telefoon? Identificeer jij de klantbehoeften en help jij klanten met hun specifieke functies? Analyseren en rapporteren van foutmeldingen vind jij leuk om te doen? In deze veelzijdige functie vind jij het leuk om dagelijks contact te hebben met leveranciers?
Functie omschrijving
Je houd je bezig met het oplossen van support tickets, daarbij de je de ondersteuning van relaties van dit bedrijf en vind je het belangrijk om foutmeldingen te registreren en classificeren om dit zo juist mogelijk om te zetten naar rapportages zodat de developers er volle bak tegen aan kunnen gaan en zonder jou te hoeven vragen wat ze moeten doen. Dit doe je om goed door te vragen wat de fouten zijn en waar de klant van dit bedrijf tegen aan loopt. dit doe je op een klantvriendelijke manier.
Functie eisen
- HBO werk- en denkniveau (diploma is een pré)
- Minimaal 2 jaar recente werkervaring in een B2B supportfunctie
- Sterke affiniteit met IT
- Een sterk analytisch vermogen en overtuigingskracht
- Zeer klantgericht, sociaal, proactief en communicatief vaardig
- Flexibel, stressbestendig en een teamspeler
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Goede beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift
Bedrijfsprofiel
Deze organisatie is een netwerk van vertrouwde partners vandaag en nieuwe partners morgen. Zij regelt de verbinding tussen een digitaal platform voor het eenvoudig uitwisselen van zakelijke documenten. Tussen retailer en leverancier, webwinkel en logistieke partner. Een groeiend netwerk van meer dan 100.000 zakenpartners.
Arbeidsvoorwaarden
- € 3.153 - € 4.098 bruto per maand obv 40u
- Pensioenregeling
- Vaste reiskostenvergoeding
- 25 Vakantiedagen
- Bus-/treinstation op loopafstand, vrij parkeren
- Veilige, ruime werkplek met uitzicht over Amersfoort
- Wekelijkse vrijdagmiddagborrel in onze pantry
- Fulltime/ Parttime (40 of 32 uur) vooruitzicht op een vast contract