Terug naar overzicht
  • Plaats

Ben je een supportmedewerker die streeft naar persoonlijke groei en de kans wil hebben om te werken binnen een snelgroeiende organisatie met directe communicatielijnen? Dan willen we graag met jou in contact komen!

Functie omschrijving

In deze dynamische functie ben jij verantwoordelijk voor het vriendelijk en enthousiast helpen van onze klanten die vragen hebben over onze software-oplossingen. Samen met het team werk je eraan om de vragen van de klant snel en naar tevredenheid te beantwoorden. Voor meer complexe vragen is er altijd de mogelijkheid om hulp in te schakelen van collega's van andere afdelingen. 

Een succesvolle dag voor jou is wanneer de klant na een duidelijke uitleg en een prettig gesprek begrijpt hoe de software werkt, of waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent zelf ook nieuwsgierig naar de werking van de software en de achterliggende beslissingen.

Functie eisen

  • Beheersing van de Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Goede beheersing van het Nederlands is een pluspunt
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Gericht op klanttevredenheid en het vinden van oplossingen
  • Empathisch vermogen
  • Teamspeler

Bedrijfsprofiel

Wij richten ons op het creëren en onderhouden van online oplossingen voor de Automotive sector, zowel voor dealerbedrijven als importeurs in Nederland en België. Samen met je team werk je aan diverse projecten, variërend van leadmanagementsystemen tot marketingautomatisering en de ontwikkeling van dealerplatforms voor bekende automerken. Momenteel bestaat ons team uit +- 60 medewerkers.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een vriendelijke en ontspannen werksfeer
  • Aantrekkelijk salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Focus op individuele groei en ontwikkeling
  • Kansen voor opleiding en bijscholing
  • Thuis en werkplekvergoeding 
  • 50/50 pensioen regeling

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures